• Altid 30 dages fortrydelsesret
  • Du kan handle på faktura
  • Originalprodukter kendt fra TV
 

Product was successfully added to your shopping cart.

Oftest stillede Spørgsmål FAQ

Forsendelser

Med hvilken distributør sendes varerne?

Vi leverer i hele Danmark med undtagelse af Færøerne og Grønland. Levering sker med Postnord. Vi sender varerne fra vores lager inden for  2 uger. Via track and trace kan du altid tjekke den aktuelle forsendelsesstatus på Postnords hjemmeside. Vi leverer hjem til dig. Er du ikke hjemme, kan din pakke hentes på nærmeste posthus.

 

Hvor lang tid tager det, før jeg modtager min pakke?

Vi sender varerne fra vores lager inden for 2 uger. Du modtager en e-mail, når din vare forlader vores lager. Denne e-mail indeholder også et tracking nummer, så du kan følge pakken online. Du vil typisk modtage pakken 1-3 dage efter, at den er sendt fra vores lager. Har du ikke modtaget varen 10 dage efter bekræftelsesmailen, bedes du kontakte vores kundeservice ved at sende en e-mail til kundeservice eller ringe på 89 88 33 37.

 

Hvor er min pakke?

Brug forsendelsesoplysningerne for at se, hvor din pakke er. Du kan følge din pakkes forsendelsesstatus døgnet rundt. Når pakken afleveres til Postnord, modtager du dit pakkenummer i en e-mail fra os. På den måde kan vi altid informere dig om den aktuelle forsendelsesstatus.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at sende en e-mail til vores kundeservice eller ringe på 89 88 33 37.

 

Pakken er blevet væk - hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget din pakke efter 10 hverdage, eller hvis den er blevet afleveret til din nabo, skal du kontakte vores kundeservice. De kan kontrollere, hvor pakken er og eventuelt efterlyse pakken. Skriv en e-mail til kundeservice eller ringe på 89 88 33 37.

 

 

Returnering og tilbagekaldelse

Sjoppi er lig med service! Er du ikke tilfreds med en vare, kan du frit returnere den op til 30 dage efter, du har modtaget din pakke.

 

Forlænget returperiode

Vi har forlænget vores returperiode på alle varer. Vi yder en fortrydelsesperiode på 30 dage i stedet for de normale 14 dage.

 

 

Udvidet Fortrydelsesret  

Hvad indebærer en udvidet fortrydelsesret?

Lige nu giver Sjoppi dig muligheden for at udvide din fortrydelsesret fra 30 dage til et år for et lille beløb. Hvis du ikke er tilfreds med dit produkt eller ikke har haft tid til at bruge det inden for et år, kan du med denne garanti returnere dit køb og få det fulde beløb tilbage. Meget enkelt og uden risiko!

Under bestillingsprocessen kan du tilvælge vores eksklusive tilbud ved kassen. Tilbuddet popper op når du placerer ordren. Prisen varierer afhængigt af dit køb. Har du shoppet for mindre end 750 kr., betaler du kun 29 kr. for garantien. Har du handlet for mellem 750 kr. og 1.000 kr., betaler du kun 59 kr. Hvis du køber mere end 1000 kr., kan du udvide fortrydelsesretten for 79 kr.

Husk, at den udvidede fortrydelsesret ikke har noget med produktgarantien at gøre.

 

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

De originalt indpakkede varer skal lægges i en kasse og denne skal lukkes grundigt. Da du modtog dine varer, modtog du også en forudbetalt returfragtseddel. Sæt denne returfragtseddel uden på kassen. Den har et trackingnummer, der giver dig mulighed for at kontrollere status på returen. Du modtager automatisk en bekræftelse pr. e-mail, når vi har modtaget din returnering. Hvis du har modtaget defekte varer fra os, så betaler vi returportoen. Har du fortrudt dit køb, så betaler du selv for fragten tilbage til os, som er på 99 kr, hvis du benytter dig af vores returfragtseddel. Du har også mulighed for at sende retur uden at bruge vores returseddel. 

Du kan også fortryde et køb ved ikke at hente varerne på posthuset/postboks eller ved at nægte at modtage varen. Det er dog vigtigt, at du informerer os om, at du ikke ønsker at hente dine varer, ellers opkræver vi et gebyr på 200 kr. for ikke afhentede varer. Meddeler du os om, at du ikke ønsker varerne og derfor ikke henter dem, så betaler du kun for returportoen på 99 kr.

Vær opmærksom på, at det altid er kundens ansvar, at returen kommer tilbage til vores lager.

BEMÆRK: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå vares art, egenskaber og den måde den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Du må altså afprøve varen men ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover, hvad der her står beskrevet, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi. 

Returadresse:

MEGATEAM INTERNATIONAL (Sjoppi)
c/o Bring Parcels
Box 900
0917 København

 

 

Refundering

Hvornår får jeg mine penge retur?

Kunden er ansvarlig for det produkt er pakket forsvarligt ind, og at det kommer tilbage til Sjoppi i god stand.

Kunden er berettiget til at annullere købet uden beregning hvis Sjoppi ikke kan levere varen inden for den aftalte tid. Kunden kan også kræve, at købet skal erstattes med et andet produkt.

Kunden er berettiget til fuld tilbagebetaling af det samlede hele købssummen, herunder forsendelse inden 14 dage, hvis han / hun annullerer salget. Dette gælder fra den dato kunden har klaget og har anmodet om at sende varer retur.

Ved returnering af varer refunderes købsbeløbet og eventuelle forsendelsesomkostninger inden for 14 dage fra den dag, vi har modtaget anmodningen om retur. Har du betalt med betalingskort, overfører vi pengene til din konto.

Hvis du allerede har betalt regningen via Collector, har du et tilgodehavende hos Collector. For at kunne tilbagebetale beløbet har Collector brug for dine kontaktoplysninger samt dit kontonummer. Disse oplysninger bliver ikke gemt i forbindelse med din betaling af ordren. Send en mail med dine oplysninger til contactcenter.dk@collector.se eller ring på +46 317 502 773. Du kan også gå ind på deres hjemmeside www.collector.se.

 

 

Reklamation

Er en vare beskadiget eller defekt, kan du lave en reklamation.

For at vi kan vurdere din reklamation, skal vi bede om følgende:

1. Send os en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller defekten er opstået.

2. For at dokumentere defekten skal du sammen med beskrivelsen sende 4-5 billeder. Defekten skal fremgå tydeligt på minimum ét af billederne. Derudover skal du sikre, at dine fotografier viser hele produktet, én gang foran og bagpå.

3. Send venligst dine billeder i en e-mail til kundeservice. Vær opmærksom på at størrelsen på din e-mail inklusiv billeder ikke kan overskride 10 MB. Du må også gerne sende dine billeder i flere e-mails.

4. Efter vi har modtaget dine billeder, behandler vi hurtigst muligt din reklamation. Inden for få dage vil du modtage en tilbagemelding fra os om din sag.