• Altid 30 dages fortrydelsesret
  • Du kan handle på faktura
  • Originalprodukter kendt fra TV
 

Product was successfully added to your shopping cart.

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Her kan du læse, hvilke handelsbetingelser der gælder for handel på Sjoppi.com.

Sådan handler du hos os

  1. Webshoppen – www.sjoppi.dk. Læg dine varer i indkøbskurven ved at klikke på køb-knappen og afslut din ordre ved kassen.
  2. TV-Shopping – Ring ind og bestil når du ser vores reklamefilm på TV. Ring til os på 89883354. Vores personlige service er tilgængelig man-fre: kl.8.30-17, lør-søn: 9-15. Uden for vores åbningstid når du vores telefonsvarer.

 

Betaling

Du kan betale med følgende betalingskort: Visa/Dankort, Visa, Eurocard og Mastercard.
Når du gennemfører din ordre, reserveres beløbet på dit kreditkort, men din betaling gennemføres først, når vi har afsendt dine varer fra vores lager.

Betaling med Visa/Dankort, Visa og Master Card er gebyrfri.
Vi tilbyder også fakturabetaling og delbetaling via vores samarbejdspartner Collector AB.

Se mere herom under afsnittet ”betaling og sikkerhed”.


Produkter og Priser

Varerne kan anvendes i Danmark. Priserne er inklusiv moms på 25%.
På din ordre vil du også kunne se den pris, vi tager for levering hjem til dig.
Priserne på Sjoppi er dagspriser og opdateres løbende.
Hvis der ikke er angivet en slutdato for tilbuddet, gælder det så længe lager haves.
Manualer på dansk til produkterne kan findes og downloades på produktsiden. Kontakt os, hvis du ønsker at få tilsendt en kopi af manualen på dansk.

 

Kvittering

Når du har godkendt din betaling på Sjoppi.com, vil du via e-mail få tilsendt en ordrebekræftelse. Du kan se din kvittering under "Min Konto", hvor du også kan se status på den ordre.

 

Selskabsoplysninger

Megateam International AB
Box 17060
200 10 Malmö
SVERIGE
Org. Nr.: 559103-9309

Bemærk venligst, at varer ikke kan returneres til denne adresse. Find informationen under "returer".

 

Kontaktoplysninger

Kunderservice email: kundeservice-dk@sjoppi.com. Vi svarer altid mailen indenfor 24 timer undtagen i weekender og helligdage.

 

Forbehold/Varelager

Sjoppi tjekker i forbindelse med din ordreafgivelse, om der er tilstrækkeligt med varer på lager.
Vi tager forbehold for, at der kan opstå situationer, hvor vores leverandører har udsolgt eller vi må kassere varer på lageret, hvis kvaliteten ikke lever op til vores strenge kvalitetskrav.
I den situation vil vi give dig besked om, at vi ikke kan levere alle de ønskede varer.

 

Fejl

Vi tager forbehold for eventuelle fejl i tekster og priser.


Kontrakter

Alle kontrakter indgås på dansk.

 Når du handler på sjoppi.com kan aftalen indgås på følgende sprog (afhængig af leveringsland):
- Dansk
- Svensk
- Norsk
- Finsk

 

Vær opmærksom på, at forretningsbetingelserne kan være forskellige fra land til land, da de følger lokal lovgivning.
Aftalen er indgået, når du godkender købet på siden. Du vil i den forbindelse modtage en ordrebekræftelse via e-mail. E-mailen er en bekræftelse på, at Sjoppi AB har modtaget din ordre. Du har dog altid mulighed for at kontakte os for at få en kopi af din ordrebekræftelse. Priserne på websitet er dagspriser inkl. moms og andre afgifter. Priserne på siden opdateres løbende. Sjoppi AB har ejerskab af varen, til du har betalt det fulde beløb for varen, og Sjoppi AB har modtaget beløbet.
I øvrigt følges svensk lovgivning.

 

Fortrydelsesret og reklamation

Fortrydelsesret

Hos Sjoppi har du 30 dages returret, hvilket betyder, at du inden for 30 dage skal have sendt en anmodning til os, om at du ønsker at returnere varer. Dette gør du ved at kontakte vores kundeservice. Derefter skal vi modtage returen inden for 14 dage.
De originalt indpakkede varer skal lægges i en kasse og denne skal lukkes grundigt. Da du modtog dine varer, modtog du også en forudbetalt returfragtseddel. Sæt denne returfragtseddel uden på kassen. Den har et trackingnummer, der giver dig mulighed for at kontrollere status på returen. Du modtager automatisk en bekræftelse pr. e-mail, når vi har modtaget din returnering. Hvis du har modtaget defekte varer fra os, så betaler vi returportoen. Har du fortrudt dit køb, så betaler du selv for fragten tilbage til os. Hvis du vælger at bruge vores returfragtsedel, da vil returporten være det samme som leveringsprisen på varerne. Vi trækker returportoen fra tilbagebetalingen til dig. Hvis du ikke har betalt for ordren, så vil du modtage en ny faktura på returpotoen. Du har også mulighed for at sende retur uden at bruge vores returseddel. Har du valgt at betale med Collector, så refunderes faktura afgiften ikke. Den er på 29 kr.
Du kan også fortryde et køb ved ikke at hente varerne på posthuset/postboks eller ved at nægte at modtage varen. I dette tilfælde vil du komme til at betale for returportoen. 
Vær opmærksom på, at det altid er kundens ansvar, at returen kommer tilbage til vores lager.

BEMÆRK: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå vares art, egenskaber og den måde den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Du må altså afprøve varen men ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover, hvad der her står beskrevet, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi.

 

Udvidet Fortrydelsesret  

Hvad indebærer en udvidet fortrydelsesret?

Lige nu giver Sjoppi dig muligheden for at udvide din fortrydelsesret fra 30 dage til et år for et lille beløb. Hvis du ikke er tilfreds med dit produkt eller ikke har haft tid til at bruge det inden for et år, kan du med denne garanti returnere dit køb og få det fulde beløb tilbage. Meget enkelt og uden risiko!
Under bestillingsprocessen kan du tilvælge vores eksklusive tilbud ved kassen. Tilbuddet popper op når du placerer ordren. Prisen varierer afhængigt af dit køb. Har du shoppet for mindre end 750 kr., betaler du kun 29 kr. for garantien. Har du handlet for mellem 750 kr. og 1.000 kr., betaler du kun 59 kr. Hvis du køber mere end 1000 kr., kan du udvide fortrydelsesretten for 79 kr.
Husk, at den udvidede fortrydelsesret ikke har noget med produktgarantien at gøre.

 

Reklamation

Hvis du modtager en vare, som er beskadiget eller defekt, kan du lave en reklamation. For at vi kan vurdere din reklamation, skal vi bede om følgende:
1. Send os en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller defekten er opstået.

2. For at dokumentere defekten skal du sammen med beskrivelsen sende 4-5 billeder. Defekten skal fremgå tydeligt på minimum ét af billederne. Derudover skal du sikre, at dine fotografier viser hele produktet, én gang foran og bagpå.

3. Send venligst dine billeder i en e-mail til kundeservice. Vær opmærksom på at størrelsen på din e-mail inklusiv billeder ikke kan overskride 10 MB. Du må også gerne sende dine billeder i flere e-mails.

4. Efter vi har modtaget dine billeder, behandler vi hurtigst muligt din reklamation. Inden for få dage vil du modtage en tilbagemelding fra os om din sag.

Herefter skal du hurtigst muligt returnere varen til os. Du kan sende returen til os via det nærmeste posthus.
Da du modtog dine varer, modtog du også en forudbetalt returfragtseddel. Sæt denne returfragtseddel uden på kassen. Den har et trackingnummer, der giver dig mulighed for at kontrollere status på returen. Hvis du ikke længere har denne forudbetalte returfragtseddel, kontakt da vores kundeservice for at få tilsendt en ny.

 

Returadresse:

MEGATEAM INTERNATIONAL (Sjoppi)
c/o Bring Parcels
Box 900
0917 København

 

Standardfortrydelsesformular

 

 

Klager

For rådgivning af køb eller klager vedrørende de varer, du har købt, kan du henvende sig til Forbrugerombudsmanden her

 

Persondata

Når du afgiver en ordre på Sjoppi, skal du oplyse navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. Vi skal bruge oplysningerne for at kunne levere din bestilling til dig. Hvis du vælger at betale på faktura, skal du også indtaste dit CPR-nummer for at vi kan lave en kreditbedømmelse og kontrollere din adresse. Hvis du vælger kortbetaling, benytter vi os af sikker kortbetaling dvs. 3D-Secure for at beskytte dig og de oplysninger, som du giver til os.

Alle oplysninger, som Sjoppi registrerer for at kunne behandle din bestilling, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Af hensyn til vores bogføring skal vi gemme oplysningerne i 5 år. Vi gemmer og bruger oplysningerne til at levere din ordre til dig og yde den bedst mulige service, men også så du kan få tilbudt særlige tilbud fra os og vores partnere.
Oplysningerne opbevares ikke krypteret og transmitteres ikke krypteret. Den dataansvarlige er Direktøren for Sjoppi.

Som registreret hos Sjoppi har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Du er sikret disse rettigheder gennem persondataloven, og har du spørgsmål i den forbindelse er du velkommen til at kontakte Sjoppi på e-mail.

 

Cookies

Sjoppi anvender såkaldte cookies til at gemme de varer, du lægger i indkøbskurven på Sjoppi. Derudover anvender Sjoppi log-statistik til at optimere hjemmesiden, så du får den bedst mulige oplevelse, når du besøger os.

Hvis du ønsker at slette cookies på din computer, kan du selv gøre det. I Internet Explorer 5/6/7.x slettes cookies under menuen 'Funktioner' -> 'Internetindstillinger' -> 'Slet cookies'. I Mozilla Firefox skal du ind under menuen 'Funktioner' -> 'Indstillinger' -> 'Privatliv'.
Vi anvender Google Analytics og Google Adwords.
Hvis du har spørgsmål angående dine cookies, kan du henvende dig til direktøren for Sjoppi.dk på kundeservice-dk@sjoppi.com.

 

Webstatistik

Vi bruger en webstatistik på sjoppi.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Webstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere sjoppi.dk.