• Altid 30 dages fortrydelsesret
  • Du kan handle på faktura
  • Originalprodukter kendt fra TV
 

Product was successfully added to your shopping cart.

Returer

Fortrydelsesret

Hos Sjoppi har du 30 dages returret, hvilket betyder, at du inden for 30 dage skal have sendt en anmodning til os, om at du ønsker at returnere varer. Dette gør du ved at kontakte vores kundeservice. Derefter skal vi modtage returen inden for 14 dage.

De originalt indpakkede varer skal lægges i en kasse og denne skal lukkes grundigt. Da du modtog dine varer, modtog du også en forudbetalt returfragtseddel. Sæt denne returfragtseddel uden på kassen. Den har et trackingnummer, der giver dig mulighed for at kontrollere status på returen. Du modtager automatisk en bekræftelse pr. e-mail, når vi har modtaget din returnering. Hvis du har modtaget defekte varer fra os, så betaler vi returportoen. Har du fortrudt dit køb, så betaler du selv for fragten tilbage til os. Hvis du vælger at bruge vores returfragtsedel, da vil returporten være det samme som leveringsprisen på varerne. Vi trækker returportoen fra tilbagebetalingen til dig. Hvis du ikke har betalt for ordren, så vil du modtage en ny faktura på returpotoen. Du har også mulighed for at sende retur uden at bruge vores returseddel. Har du valgt at betale med Collector, så refunderes faktura afgiften ikke. Den er på 29 kr.

Du kan også fortryde et køb ved ikke at hente varerne på posthuset/postboks eller ved at nægte at modtage varen. I dette tilfælde vil du komme til at betale for returportoen. 

 Vær opmærksom på, at det altid er kundens ansvar, at returen kommer tilbage til vores lager.

BEMÆRK: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå vares art, egenskaber og den måde den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Du må altså afprøve varen men ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover, hvad der her står beskrevet, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi.

 

Udvidet Fortrydelsesret  

Hvad indebærer en udvidet fortrydelsesret?

Lige nu giver Sjoppi dig muligheden for at udvide din fortrydelsesret fra 30 dage til et år for et lille beløb. Hvis du ikke er tilfreds med dit produkt eller ikke har haft tid til at bruge det inden for et år, kan du med denne garanti returnere dit køb og få det fulde beløb tilbage. Meget enkelt og uden risiko!

Under bestillingsprocessen kan du tilvælge vores eksklusive tilbud ved kassen. Tilbuddet popper op når du placerer ordren. Prisen varierer afhængigt af dit køb. Har du shoppet for mindre end 750 kr., betaler du kun 29 kr. for garantien. Har du handlet for mellem 750 kr. og 1.000 kr., betaler du kun 59 kr. Hvis du køber mere end 1000 kr., kan du udvide fortrydelsesretten for 79 kr.

Husk, at den udvidede fortrydelsesret ikke har noget med produktgarantien at gøre.

 

Reklamation

Hvis du modtager en vare, som er beskadiget eller defekt, kan du lave en reklamation. For at vi kan vurdere din reklamation, skal vi bede om følgende:

1. Send os en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller defekten er opstået.

2. For at dokumentere defekten skal du sammen med beskrivelsen sende 4-5 billeder. Defekten skal fremgå tydeligt på minimum ét af billederne. Derudover skal du sikre, at dine fotografier viser hele produktet, én gang foran og bagpå.

3. Send venligst dine billeder i en e-mail til kundeservice. Vær opmærksom på at størrelsen på din e-mail inklusiv billeder ikke kan overskride 10 MB. Du må også gerne sende dine billeder i flere e-mails.

4. Efter vi har modtaget dine billeder, behandler vi hurtigst muligt din reklamation. Inden for få dage vil du modtage en tilbagemelding fra os om din sag.

Herefter skal du hurtigst muligt returnere varen til os. Du kan sende returen til os via det nærmeste posthus.
Da du modtog dine varer, modtog du også en forudbetalt returfragtseddel. Sæt denne returfragtseddel uden på kassen. Den har et trackingnummer, der giver dig mulighed for at kontrollere status på returen. Hvis du ikke længere har denne forudbetalte returfragtseddel, kontakt da vores kundeservice for at få tilsendt en ny.

 

 

Har du yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at sende en e-mail til vores kundeservice eller ringe på 89 88 33 37.

Returadresse:

Sjoppi
c/o Bring Parcels
Box 900
0917 København

 

Standardfortrydelsesformular